středa 12. srpna 2015

Zabezpečení domu – sirény, detektory a GPS moduly

Moderní zabezpečení domu je z mnoha důvodů absolutně nutnou záležitostí. Pomocí sirény nebo GPS modulu, na který jsou připojena různá čidla a detektory, získáte příjemný pocit bezpečí a jistotu, že se o Váš dům nebo byt nemusíte bát, pokud jste na cestách nebo třeba na dovolené.
Sirény a GPS modul jsou relativně jednoduchým, ale stabilním a zaručeným způsobem zabezpečení domu. Zloději je překonávají pouze s obtížemi a často je i obyčejná siréna vyděsí tak, že si svůj nekalý kousek raději rozmyslí.

Alarm do domu – rychle a bezpečně

Nemusíte se bát, že by instalace alarmu a kompletního zabezpečení domu byla příliš složitou záležitostí. Do jednotlivých místností ve Vašem domě se rozmístí čidla, na které je napojena siréna nebo GPS modul. Pokud Vás děsí estetické následky takového zásahu, můžete být zcela klidní. Když čidla umístíte do rohů pod strop, mohou v interiéru působit i jednolitým dojmem. Co Vás ale zajímá především, je jejich funkčnost. Reagují maximálně citlivým způsobem na jakýkoli pohyb v místnosti. Pokud aktivujete alarm, čidlo do něj při porušení konkrétní zóny automaticky vyšle signál. Stejně tak může informovat i GPS modul, který rozešle SMS zprávy na všechna mobilní zařízení, které si do jeho systému necháte nastavit.

Instalace zabezpečovacího systému je hračka

Ačkoli se jedná o komplexní systém ochrany Vašeho majetku, nemusíte mít obavy o přehnané požadavky na instalaci zabezpečovacího systému. Postačí Vám pouze siréna, centrální ovládání, dostatečný počet čidel, GPS modul a samozřejmě i potřebně dlouhé kabely (pokud se nejedná a bezdrátový model). Jejich pomocí propojíte všechny jednotlivé komponenty zabezpečovacího systému. Optimální je, pokud montáž zabezpečovacího systému svěříte profesionální firmě. Díky jejich dlouholetým zkušenostem a špičkové odbornosti bude Váš dům ochráněn a Vy můžete v noci usínat s pocitem klidu a bezpečí.

Jaká čidla a detektory se nám nabízejí:

  • Detektory pohybu (PIR, duální, mikrovlnné)
  • Detektory tříštění skla (Otřesové, trezorové)
  • Detektory otevření (Magnetické kontakty)
  • Detektory monitorování prostředí (Snímače teploty, CO2, vlhkosti a zaplavení)
  • Infrazávory

9 komentářů:

  1. My máme v našem domě koupený pouze alarm . Myslím si, že ten pro jeho zabezpečení bohatě stačí. Člověk by pak musel mít jinak všechno a nedokážu si moc představit, že bychom měli v domě všechny možné detektory, kamery atd.

    OdpovědětVymazat
  2. My si nechávali zabezpečit dům docela nedávno a musím říct, že se mi od té doby o dost víc v klidu usíná. Ono to člověk nepocítí do doby, dokud se mu někdo opravdu nesnaží dostat do domu a vy v tom domě jste sám, bez jakékoliv možnosti sám sebe ubránit...

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle všechno jsou podle mě hodně užitečné věci. Zvlášť ten alarm a kamery. Ale všechno je to tak nějak k ničemu, když dům nemáte pořádně oplocený. Já mám teď například kolem domu klasické pozinkované pletivo a říkám si jestli je to dostatečné. Takový plot přece zloděje moc neodradí. Nebo snad ano?

    OdpovědětVymazat
  4. Právě nějaký alarm si teď domů taky chceme konečně pořídit. V dnešní době si prostě člověk nemůže být jistý ničím a zabezpečení majetku je určitě potřeba. Společně s alarmem bych chtěla pořídit i nějaký menší trezor, do kterého bych ráda schovala investiční rhodium, do kterého jsem se nedávno rozhodla investovat.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás máme všichni na vesnici dřevěné ploty a když jedeme na dovolenou, tak si domy vzájemně chráníme. Ona taková zvědavá sousedka je lepší než kdejaký detektor. Když vím, že jsou sousedi na dovolené a v noci před jejich domem stojí auto, tak se prostě zeptám a jdu tam, protože to je divné. A takhle to funguje na vesnici. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, u nás na vesnici to funguje velice podobně. S tou sousedkou máte pravdu, to můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Navíc ony pořádné brány a ploty a jsou často mnohem víc než nějaký elektronický bezpečnostní systém. Myslím si, že nějaký pořádný plot dokáže taky případného zloděje pěkně odradit. :)

      Vymazat
  6. Zabezpečení je základ. Zvlášť v dnešní době. Doma máme bezpečnostní systém už pár let. A poté, co jsem si do firmy koupil celkem drahý šroubový kompresor jsem to musel nějak vyřešit i tam. Kromě kompresoru tam mám i jiné drahé vybavení a to je prostě dobré mít zabezpečené. Nehledě na to, že kdybych o něj přišel, rázem bych přišel i o živobytí.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si nechala nainstalovat bezpečnostní kamerový systém již před lety, jelikož můj tatínek byl vášnivý sběratel vinylových desek, které mají velkou finanční hodnotu. Dokonce i já jsem propadla této sběratelské vášni a nedávno jsem objevila nový e-shop s vinyly a musím říct, že jsem nadšená. Některé desky jsem hledala už dlouho a teď jsem je konečně našla za velmi přijatelné ceny.

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme se s manželem nedávno rozhodli, že si koupíme chatu na horách. Jen jsme neměli dostatek financí, ale naštěstí manželovi kamarád poradil p2p půjčky investice, kde nám nabídli skvělé podmínky. Během několika dní jsme si konečně pořídili naší vysněnou chatu, na které máme několik bezpečnostních kamer s alarmem.

    OdpovědětVymazat